İyi Tahmin Ve Kazanmak

Tahmingold Kullanıcı Yorumları

Hangi site olursa olsun, o siteye üye olmadan önce mutlaka kullanıcı yorumlarını inceleyin. Bu yazımda Tahmingold kullanıcı yorumları konusunda araştırmalarımı sunuyorum.
Tahmingold.com ‘da iki çeşit kullanıcı yorumları var.
1- Site içindeki kullanıcı yorumları
2- Site dışındaki kullanıcı yorumları
Tahmingold Kullanıcı Yorumları (Site İçi)
Tahmingold tüm üyelerine yorum yazma şansı tanıyor. Üye girişi yaptıktan sonra ”site yorumları” bölümünden istediğiniz yorumu yapabilirsiniz. Yorumlar ilk denetimden geçiyor ve en kısa süre içinde yayınlanıyor. Üye olmayan yorum yazamıyor. Bu da demek oluyor ki yorumlar %100 gerçek. Ben bir süre takip ettim, hem olumlu hem de olumsuz yorumlar yapılıyor ve yayınlanıyor. Bu da Tahmingold ‘un şeffaf olduğunu gösteriyor.
Tahmingold Kullanıcı Yorumları (Site Dışı)
Site dışı yorumlar için hepimizin bildiği şikayet sitelerine baktım ve şok oldum. Tahmingold hakkında şikayetler var. (Olmaması imkansız) Ama beni şok eden, memnuniyet düzeyi ve teşekkür oranları. Tahmingold ‘un memnuniyet düzeyi %96, teşekkür oranı ise %82. Bu rakam bence gayet başarılı. Bu sitenin binlerce üyesi olduğunu düşünürsek bu rakamlar tam bir başarı!

Yorumlar